VEELGESTELDE VRAGEN
BESTELLEN
Wat is de levertijd?
Wanneer het product in voorraad is, zal de levering over het algemeen binnen 1-3 werkdagen plaatsvinden. Mocht het product een levertijd hebben, dan wordt dit altijd vermeld bij het product in de webshop.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, dan kunnen wij deze niet meer aanpassen. Mocht jij je bestelling willen annuleren en de bestelling is nog niet verstuurd, dan kunnen wij dit voor je in orde maken. Hiervoor kun je contact opnemen met info@maylee-store.nl
Wat is de voorraad?
Alle levertijden worden in onze webshop vermeld bij het product. Deze levertijden zijn leidend en vind je bij het product in de webshop .
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Je pakket kan worden geleverd door PostNL of door DHL. Door wie specifiek is afhankelijk van de grootte van het pakket. Valt het pakket binnen de afmeting 100x70x58 cm? Dan wordt deze door PostNL of DHL bezorgd. Alle pakketen groter dan deze afmeting worden door PostNL verstuurd. Je ontvangt op de avond van verzending een verzendbevestiging dat je pakket is verzonden met daarin een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen.
Wat is de levertijd?
Wanneer het product in voorraad is, zal de levering over het algemeen binnen 1-3 werkdagen plaatsvinden. Mocht het product een levertijd hebben, dan wordt dit altijd vermeld bij het product in de webshop.
BETALEN
Kan ik achteraf betalen met KLARNA
Achteraf betalen is mogelijk door bij het afrekenen te kiezen voor Klarna. Met Klarna kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop.
Je krijgt van Klarna 14 (en op aanvraag 30) dagen om jouw bestelling te voldoen.
Kan ik betalen met VVV bonnen?
Het is niet mogelijk om met VVV bonnen te betalen.
Kan ik op factuur betalen?
Het is niet mogelijk om op factuur te betalen. Mocht je een zakelijke klant zijn, dan kun je een offerte aanvragen via info@maylee-store.nl
VERZENDING & BEZORGING
Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is €4,95 zowel in Nederland als in België.
Bestellingen boven €50 is gratis verzending.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een track & trace code per e-mail zodat je de zending kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling bij een afhaallocatie laten bezorgen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw pakket rechtstreeks bij een afhaallocatie te laten bezorgen. Wanneer je niet aanwezig bent tijdens de eerste bezorgpoging, dan wordt je bestelling wel bij een afhaallocatie bezorgd.
RUILEN & RETOURNEREN
Kan ik gratis retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren. Hiervoor kun je je bestelling aanmelden via de webshop.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het is niet mogelijk om een bestelling te ruilen. Mocht je huidige bestelling niet naar wens zijn, dan kan je deze retourneren en het gewenste product via de webshop bestellen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je retour aanmelden via de klantenservice.
Ik heb geen verpakking meer om het product te retourneren, wat moet ik doen?
Indien je geen verpakking meer hebt, dien je zelf voor geschikt verpakkingsmateriaal te zorgen.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Aan deze voorwaarden dient jouw retour te voldoen:
-Het product is minder dan 30 dagen geleden door jou ontvangen.
-Het product is niet gemonteerd, in gebruik genomen, beschadigd of incompleet.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct retourneren van jouw order. We adviseren je om na aankoop van het meubelstuk de originele doos twee maand te bewaren. Deze is immers geschikt om het product schadevrij te vervoeren. Schades tijdens het retourproces worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.
Hoelang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt?
Retouren worden doorgaans binnen 14 dagen verwerkt.
KLACHTEN
Ik heb een product met schade ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer je een product hebt ontvangen met schade, dan dien je deze binnen 3 dagen te melden bij onze klantenservice. Wij lossen de klacht graag samen met jou op.
Hoe kan ik mijn klacht indienen?
Indien je een klacht hebt, dan kun je deze melden bij onze klantenservice of via info@maylee-store.nl . Wij lossen de klacht graag samen met jou op.